loading...
علـــــــوم تجــــربی
گروه علوم تجربی سمپاد بازدید : 32 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (1)

این وبلاگ فقط مخصوص دانش آموزان است ومخصوص برای شما درست شده (بچه سمپادیا بجنبید)دراین وبلاگ عکس , فیلم,موزییک, اس ام اس,... وجود دارد ومخصوص شماست  تابستانتان را با ما باشید یعنی وبلاگ خودتان یعنی Fun Times  تا از آخرین آهنگ ها ,فیلم ها ,عکس ها .... با خبر باشید

برای ورود به قسمت والپیپر(عکس) بر روی  این  لینک کلیک کنید (حتما برای ما والپیپر بفرستید(عکس) منتظریم)

این وبلاگ توسط شما ساخته شده

راستی یادم رفت بگم که بقیه بخش های وبلاگمون هنوز کد نویسیش کامل نشده هروقت کامل شد به شما می گوییم این وبلاگ خیلی خیلی  خودمونی

(http://funtimes_pictures.rozblog.com/) قسمت والپیپر

(http://funtimes.rozblog.com/)قسمت اصلی ... هنوز کامل نشده پس اگه خوشتون نیوم ناراحت نشید.

مدیر وبلاگ : محمدسعید ی راد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر نصیری در تاریخ 1393/03/19 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

سلام به محمد اقا

راستش قصد توهین ندارم ولی وبلاگ که برنامه نویسی نمی خواد ....

اگر به فرض هم که قالبش رو خودت کد نویسی کرده باشی که نکردی خیلی سنگینه و باید تعویض بشه یا با استفاده از سئو بهینه بشه و کو های اضافی برداشته بشه ....

در ضمن ایجاد اسکریپت های بیهوده در کنار موضوع مطالب باعث سردرگمی بازدید کننده میشه ....

ضمنا ساخت چند لوگو جزاب و تبادل آن با دیگر وبسایت های مرتبط باعث افزایش بازیدید میشه ضمنا تبادل لینک هم موثره...........شکلک


پاسخ : در آغاز می خواهم از این انتقادت خیلی تشکر کنم چون من خیلی انتقاد رو دوست دارم ودرمورد مطلبی که گفتی بهت بگم که در قالب موزییک مترجم خوب ترجمه نکرده بود و اشکالات بسیار زیادی داشت و من از مترجم اجازه گرفتم که درستش کنم و خود مترجم یعنی موزییک تم از قالبی که من ترجمه کردم استفاده می کنند و در مورد قالب والپیپر ها بهت بگم که اگر قالب اصلی رو نگاه کنی در روزیکس می بینی خیلی تفاوت وجود دارد ومن هم یک کارهای کلی رو ی اون انجام دادم و در مورد طراحی قالب بهت بگم که من وقتی نوشتم مدیر وبرنامه نویس سایت حتما قالبی رو دارم طراحی می کنم که حرفی رو می زنم ودر مورد سنگینی قالب به شما بگم که سنگینی قالب برای این که یک چیزی رو آزمایش کنم گذاشتم و تا نتیجه ی این آزمایش سنگینی قالب طبیعی است و در مورد این که تبادل لینک ولو گو بهت بگم که آقایون معاون ها همکاری لازم رو انجام ندادن و ما برای مدتی ای وبلاگ رو کنار گذاشتیم و به علت همون آزمایشه سایت رو آفلاین نکردم ودر مورد بالا رفتن رتبه باید بهت بگم من می دونم تبادل لینک , حذف پاپ آپ , اشتراک گذاشتن در فیس بوک و گوگل و... رتبه وبلاگ رو بالا می بره بازم ممنونم که برای من این مطلبو مرور کردی و امید وارم که جواب همه ی سوالاتو بگیری ویک معذرت به تو بدهکارم چون دیر جواب دادم باورت می شه من ازهشت خرداد دیگه به وبلاگ یک بار هم سر نزدم و هیچ وقتی برای این وبلاگ نداشتم و سپردم به آقای دژکام(در ضمن طراحی قالب زمان می خواد و هیچ موقع من زمانمو برای طراحی یک وبلاگ نمی گذارم)
پاسخ : در ضمن کپی کردن از فایل یک سایت دیگه اصلا کار خوبی نیس وکار بچگونه ای است و دیدم تو هم بچه شدی خواستم بهت بگم بازم در ضمن که اگه بخوای ؟؟وبلاگتو کمی درست کنم چون خیلی اشکال داره و اگه می خوای چند تا از سایت دوستامو بهت بدم تا یک کوچولو htmlوcss یاد بگیری


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
DFGFDGFDGFFDDDDCVDFD
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب وبلاگمان ازنظر شما زیبا است؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 381
  • بازدید کلی : 8,424